- odborně vedená komplexní správa objektů
- ekonomické služby – vedení účetnictví
- technická správa objektů
- právní servis
Ekonomické služby
- vedení účetnictví dle platných předpisů
- zpracovávání veškeré účetní agendy podléhající platným předpisům
- vypořádávání daní z nemovitosti, záloh na daň z příjmu právnických osob
- faktury a zálohy dodavatelů
- pojištění domů
- evidence majetku
- informace o stavu dlouhodobé přijaté zálohy (fond oprav), měsíčně
- čtvrtletní zpracování účetní závěrky (předvaha, výběr nákladů a záloh k vyúčtování, položkový rozpis z vybraných účtů, výkaz zisku a ztrát)
- zpracování roční účetní závěrky včetně výkazu zisku a ztrát, rozvahy, daňového přiznání z příjmu právnických osob
- mzdová evidence a personalistika (od uzavření smlouvy, zpracování a zaúčtování mezd vč. srážek z nich, přiznání a zúčtování dávek nemocenského, odvody daně a sociálního a zdravotního pojištění, přihlašování, odhlašování, vedení evidenčních listů, archivace)
- evidence nájemného a příspěvku vlastníků od zpracování předpisu po konečné zúčtování
Technická správa objektů
Zajišťuje revize na základě platných předpisů a norem včetně následného odstranění závad:
- revize elektroinstalace, plynu, výtahů, komínových cest, hydrantů, hasicích přístrojů, hromosvodů
- bezpečnosti a požární ochrany
Dále zajišťuje komplexní servis od zpracování koncepce péče o objekty přes vypracování plánu oprav a údržby a inovace objektu až po konečnou realizaci (výběrové řízení, zpracování technických podkladů, stavební povolení, ohlášení, uzavření smluv, kontrolu technického dozoru, odsouhlasení fakturace, kolaudaci):
- běžné opravy a údržbu objektu dle pokynů mandanta či na základě oznámení nebo upozornění mandatáře schváleného mandantem
- plánování oprav a údržby objektu doporučené mandatářem či navržené a odsouhlasené mandantem
- zajištění nepřetržité havarijní služby poskytované třetí osobou
- projednání a objednání stavebních prací, běžných a plánovaných oprav a údržby nemovitosti včetně sjednání smluv o dílo
- uplatnění požadavků mandanta u dodavatelů na odstranění vad plnění zjištěných v záruční době
- projektovou dokumentaci
- jednání se stavebním úřadem a dotčenými orgány státní správy, vyřizování stavebního povolení a účast při kolaudačním řízení
- vedení příslušné technické dokumentace, evidence a povolování stavebních úprav v bytech a objektech, vedení pasportu nemovitosti
- kontrolu kvality plnění ze strany dodavatelů stavebních a technických prací na objektu
- uzavírání smluv na zajištění plnění spojených s užíváním domu (dodávky služeb, energií a médií)
- provoz a revize vyhrazených technických zařízení včetně odstranění zjištěných závad, a to na základě:
- objednávky nebo smlouvy o dílo uzavřené mezi mandantem s třetí osobou
- prevence požární ochrany, bezpečnosti a ochrany zdraví na objektu a technickou prohlídku objektu nejméně jednou za rok
- provozuschopnost společného rozvodu vody, topení, kanalizace, plynu, elektrické energie, STA, satelitní antény a hromosvodů
- spolupráci při uzavírání pojistné smlouvy domu a při likvidaci pojistných událostí ve smyslu pojistné smlouvy mandanta, včetně účasti mandanta na zvýhodněném způsobu pojištění
- spolupráci při zajišťování smluv pro převod pozemků a vklad do katastru nemovitostí
- periodické výměny vodoměrů a měřičů tepla včetně meziodečtů naměřených hodnot třetí osobou
- kontrolu věcné správnosti obsahu účetních dokladů objednaných mandatářem, pokud hrazené činnosti byly objednány prostřednictvím mandatáře, jinak kontroluje věcnou správnost těchto dokladů mandant
- evidenci smluv a objednávek
- evidenci objemu a nákladů medií a energií pro roční vyúčtování služeb
- pořizování a evidenci fotodokumentace.
Právní servis
Zastřešování veškerých právních úkonů prováděných správou včetně zajišťování platnosti smluvních vztahů s dodavateli, partnery, vlastníky bytů, poradenství, až po vymáhání úhrad za služby spojené s bydlením včetně poplatků z prodlení.
Základní servis je poskytován v rámci uzavřené mandátní smlouvy. Nadstandardní servis je poskytován za úhradu.